top of page

Jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem e-maila sa popunjenim podacima u obrascu koji možete zatražiti putem maila.

Mail treba sadržavati:

·         popunjeni obrazac

·         subject jednostrani raskid ugovora

·         informaciju da li želite povrat novaca ili zamjenu

Iznad navedene podatke potrebno je ispuniti i poslati na mail adresu: obrt.vulko@gmail.com Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora i obrazac za povrat novaca (obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite ovdje). Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu vratite poštom na dokaziv način na adresu Obrt Vulko, Ladislav 208, 43284 Hercegovac, s naznakom JEDNOSTRANI RASKID ili osobno u trgovinu na adresi Ladislav 208, 43284 Hercegovac. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako ste prije isteka roka od 14 dana poslali pošiljku na našu adresu. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u poslovnici prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije, primjerice, montirati, koristiti niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe i ambalaže.
U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora savjesno čuvati robu i ambalažu.U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procijeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Sve informacije o povratu robe/proizvoda i novca Kupac može dobiti na telefon 099 650 9616.

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Isporuka roba

Sva roba se dostavlja kurirskim (prijevozničkim) službama na kućnu adresu. Ukoliko niste kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s obavijesti o neuspjeloj isporuci.

CIjena dostave iznosi 6 €  (45 20kn) za narudžbe ispod 100 € (573,45 kn). Za narudžbe iznad 100 € (753,45 kn) dostava je besplatna.

Vaše pakete šaljemo  dostavnom službom. 

Preuzimanje robe u poslovnici Vulko

Sve vrste roba je moguće kupiti online a preuzeti u Vulko poslovnici na adresi Ladislav 208, 43284 Hercegovac

Gubitak ili oštećenje pošiljke

Vaša pošiljka je osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Eventualno oštećene proizvode zamjenjujemo sa novima. Molimo da nas odmah po primitku e-mailom obavijestite o uništenoj pošiljci. Obavezna je fotografija uništene ambalaže prije korištenja proizvoda. Kako bismo vas uputili na danje korake.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Uvjete dostave za otoke pogledajte na Overseas web stranici.

Rok dostave

Dostavna služba dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Pošiljke za otoke koji nisu na rasporedu, bit će dostavljene u roku od 3 radna dana.

Primopredaja proizvoda

Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vas kontaktirati. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Načini plaćanja

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe i dobije potvrdni e-mail sa brojem narudžbe. Minimalni iznos za plaćanje na rate je 66 € (497,28 kn).

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

·         Transakcijski (Internet bankarstvom, putem opće uplatnice  u banci ili pošti)

·         Kreditnom karticom (MasterCard, Maestro, Visa, Diners(erste card club)

·         Gotovina – prilikom preuzimanja

Povrati robe

Kupovinom u internet trgovini www.vulko.hr. ili putem Call Centra ostvarujete maksimalno jamstvo da ćete dobiti vrijednost za Vaš novac. Ako neki proizvod ima skrivenu manu – šaljemo zamjenski artikal ili vraćamo novac!

Rok za povrat robe je 14 dana, rok započinje teći od dana kada je roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe. Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta.

Povrat robe se ne priznaje ako je kupac svojom greškom naručio pogrešan proizvod ili mu se naručeni proizvod ne sviđa, osim ako je spreman na sebe preuzeti manipulativne troškove povrata robe.

Javite nam se mailom na www.vulko.hr ili ispunite “obrazac za povrat robe”, zapakirajte u dodatnu kutiju svoj nekorišteni artikl u originalnoj ambalaži.

U slučaju da kupac vraća artikl koji mu ne odgovara iz nekog razloga poštarinu za povrat snosi sam (povrat na našu adresu i slanje zamjenskog artikla). Pošaljite ga na našu adresu i javit ćemo Vam se povratnom informacijom kada nam stigne paket te kad započnemo obradu povrata.

Vraćeni artikl ne smije biti ugrađivan i mora biti u istom stanju u kakvom je poslan također mora bitiu originalnom neoštećenom pakiranju s naljepnicama proizvođača. Molimo Vas ne uništavajte originalno pakiranje i ne pišite po njemu ili nećemo biti u mogućnosti preuzeti povrat.

Važno je na paket jasno istaknuti natpis: POVRAT

Zadržavamo pravo odbiti povrat artikala koji nisu vraćeni u skladu s navedenim uputama.

Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavne službe po Vašem izboru.

Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo s našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku.

Nakon zaprimanja Vašeg paketa isti će biti pregledan unutar 24 sata od primitka (izuzev neradnih dana i praznika).

U slučaju povrata novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novaca će biti obavljen na isti način na koji je uplaćen (npr. plaćeno paypalom biti će vraćeno na paypal) unutar 5 dana.

 

Za specijalne i jedinstvene narudžbe – pod takvom vrstom narudžbi smatraju se proizvodi koji su jako rijetki, specifični i nemaju komercijalnu vrijednost osim za vlasnika/naručioca. Odnosno roba koja je od strane vulko.hr naručena specijalno za naručitelja. Kao primjer navodimo npr. autodijelove za rijetke automobile poput Bentley, Ferrari, Rolls Royce itd, autodijelove izrađene po narudžbi, rijetke i sportske dimenzije guma itd. Ne primamo povrat.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena, isporučeni proizvod je točan i ispravan), vulko.hr ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova slanja i povrata proizvoda.

Vulko.hr odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Kaucije

Proizvodi sa kaucijom su tvornički obnovljeni, a stari dio se koristi za reparaturu i ponovno plasiranje na tržište kao novi proizvod sa kaucijom. Takvim postupkom se smanjuje ekološki pritisak na okuliš i pridonosi održivom razvoju.
Kod kupnje proizvoda za koji je potrebno platiti kauciju, povrat novaca vrši se nakon povrata dijela te ustanovljene ispravnosti povrata za koji je kaucija uplaćena.

Da bi se izvršio povrat novca potrebno je:

• Artikl vratiti u orginalnoj kutiji
• Dio koji se vraća mora biti identičan kupljenom dijelu (ne smije biti iz nekog drugog vozila ili motora)
• Dio ne smije biti rastavljen i treba biti kompletan
• Kućište proizvoda ne smije biti mehanički oštećeno (odlomljeno, napuklo)

Povrat iznosa kaucije vrši se tek nakon stručnog pregleda vraćenog dijela od strane djelatnika Web Auto Opreme ili po potrebi dobavljača. Nakon provjere isti će biti preuzet ako je zadovoljio sve gore navedene uvjete te će povrat novaca biti izvršen u zakonskom roku na IBAN kupca.
Za povrat potrebno je ispuniti obrazac za povrat novaca na kojem će biti podaci o kupcu i broju računa na koji se novac vraća.

Dostupnost proizvoda i usluge internetske trgovine

Auto Krešo webshop zadržava pravo u bilo kojem trenutku iz prodaje povući bilo koji proizvod. U takvim slučajevima, tvrtka vulko.hr kupcu neisporučenog a plaćenog proizvoda, odnosno plaćene usluge, vraća puni iznos novca za one proizvode koji više nisu u ponudi, odnosno za one usluge koje su plaćene, a nisu izvršene, neovisno o razlogu povlačenja proizvoda iz prodaje, odnosno neizvršenja usluge. Također, Vulko.hr zadržava pravo promijeniti, pravovremeno obustaviti ili prekinuti pružanje usluge internetske trgovine.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.

U slučaju nedostupnosti naručenog artikla, obavijesti ćemo Vas  o nemogućnosti isporuke i izvršiti povrat uplaćenog iznosa za nedostupan artikl.

Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_10_110_2124.html

 

Reklamacije

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije potrebno je dostaviti:

·         Zapisnik o reklamaciji

·         Kopiju računa

·         Za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje molimo priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje).

·         Fotografiju cijelog artikla

·         Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)

·         Fotografije serijskog broja (ako postoji)

Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)

·         Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda  (od datuma na jamstvenom listu)

·         U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji,  jamstveni list, račun za kupljeni proizvod, za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje)

·         Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan

·         Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…)

·         Proizvod mora ugraditi kvalificirana/ovlaštena osoba/servis

Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom)

·         Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno

·         Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu

·         Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen

·         Ako se vozilo upotrebljavalo u autosportu, taksi službi

·         Ako je napravljena manipulacija snage/okretnog momenta motora vozila (tuning)

·         Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …)

·         Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom

·         Ako je došlo do redovnog trošenja tarnog materijala kod potrošne robe (gume, kočnice, baterije, setovi kvačila, sajle, žarulje itd.)

·         Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške

Posebna jamstva za pojedine programe (jamstvo neće vrijediti)

Monroe :

·         Ako su oštećeni klipnjača ili brtva amortizera prilikom ugradnje pomoću neadekvatnog alata

·         Ako je prerana dotrajalost izazvana uporabom starih nosećih elemnata

·         Ako je abrazija amortizera prouzročena nepravilnom ugradnjom

·         Jamstvo vrijedi samo ako se zamijene svi amortizeri na istoj osovini

Walker :

·         Ako uz zamjenu proizvoda nisu zamijenjeni i ostali dijelovi za ugradnju (držači, prirubnice, …)

LUK, Valeo, Comline, Aisin, Sachs, Nipparts (setovi kvačila, zamašnjaci, …) :

·         Ako prilikom ugradnje nisu korišteni specijalni alati za ugradnju

·         Oštećenja i nepravilan rad proizvoda zbog nestručnog rukovanja/nepridržavanja uputa proizvođača

·         Ako je oštećenje uzrokovano dotrajalim/lošim održavanjem prijenosnog mehanizma

Nissens, Delphi, NRF, Van Wezel, Denso (kompresori klime) :

·         Ako prilikom zamjene kompresora klime nisu napravljene potrebne radnje i zamjena obaveznih potrošnih dijelova (zamjena sušionog  filtera i ekspanzionog ventila, ispiranje sistema ako je potrebno, provjera količine ulja u kompresor, punjenje rashladnog sistema sa točno propisanom količinom rashladnog medija, …)

Akumulatori (Energizer, Bosch, Autopower, Vesna, Landport, Yuasa, …)

·         Ako na akumulatoru eventualni popravci nisu izvršeni od strane ovlaštenog servisa

·         Ako su električne instalacije u vozilu neispravne

·         Prilikom uporabe u taxi vozilima

·         Ako je akumulator dulje vrijeme (dulje od 2 dana) bio električki ispražnjen (u tom slučaju dolazi do sulfatizacije elektroda zbog čega se akumulator više ne može električki napuniti)

·         Ako je električki ispražnjen akumulator bio izložen temperaturi ispod 0°C (u tom slučaju može doći do smrzavanja elektrolita I loma kućišta I elektroda)

·         Ako upute za uporabu nisu provođene

·         Ako je akumulator bez elektrolita (odnosi se na akumulatore sa održavanjem)

·         Ako je akumulator prepunjavan (vidni nedostatak elektrolita, čepovi druge boje)

·         Ako su oštećeni polovi akumulatora

·         Ako akumulator nije korišten za namjenu za koju je namijenjen ili je u potpunosti ispražnjen

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Vulko.hr će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi Vulko.hr, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Vulko.hr jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi Vulko.hr, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Jamstvo na kupljene proizvode traje godinu dana ukoliko nije drugačije navedeno jamstvenim listom. Ako uz proizvod niste dobili jamstvo, račun je jamstvo za kupljenju robu.

Privatnost

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.vulko.hr

Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na internet stranici www.vulko.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih  Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan o promjeni obavijestiti prodavatelja na mail adresu obrt.vulko@gmail.com U slučaju da Kupac ne želi da prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu obrt.vulko@gmail.com

www.vulko.hr (naznaka web stranice)  koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev preglednik (browser), a samim time i kupca, te na taj način omogući kupnju.

Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Općim uvjetima zaštite osobnih podataka Vulko.hr objašnjava na koji način obrađuje vaše osobne podatke. Objašnjenje se nalazi u GDPR-u i to sve u skladu sa Općom uredbom o zaštiti osobnih podatka i Zakonom o provedbi Opće urede o zaštiti podatka. Izričito nam je važno da pažljivo pročitate kako bi razumjeli zašto i kada prikupljamo i koje podatke i za šta će se oni korisiti.
Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih upita možete kontaktirati osobu zaduženu za obradu Vaših osobnih podataka putem e-maila: obrt.vulko@gmail.com

Što je cookies (kolačić)?

Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za web stranicu i sl. Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

bottom of page